WIELKA MISJA NA PLACACH 2017

misja banerChrystus Zmartwychwstał – prawdziwie Zmartwychwstał…

Jak co roku Wielka Misja na Placach głosi całemu światu to orędzie jakie pozostawił nam Pan:

Dana Mi jest wszelka władza                         w niebie i na ziemi.                                   Idzcie więc i nauczajcie wszystkie narody, chrzcząc je w imię Ojca i Syna     i Ducha Św  i ucząc je zachowywac to wszystko, co Ja Wam przykazałem..

OTO JA JESTEM Z WAMI PRZEZ WSZYSTKIE DNI AŻ DO KOŃCA ŚWIATA „.

Zapraszamy serdecznie przez kolejne niedziele na godz 15:00 na Stary Rynek. Przyjdź z rodziną, kolegą, koleżanką, babcią, dziadkiem, sąsiadką lub sąsiadem.. nie siedź bezczynnie w domu przed telewizorem, popijając kawę.. daj Bogu te dwie godziny z życia a otrzymasz o stokroć więcej…

ODWAGI !!!!

Dodaj komentarz