RIP Carmen

Dzisiaj, dnia 19 lipca 2016 roku, o godzinie 16:45 w Madrycie, odeszła do Pana:

carmen2

Maria Carmen Hernández Barrera (1930-2016),

współinicjatorka Drogi Neokatechumenalnej.

Niech Chrystus Zmartwychwstały da jej udział w Passze, w zwycięstwie nad śmiercią.

 

Film: Eucharystia pogrzebowa śp. Carmen Hernandez w katedrze Almudena w Madrycie (hiszpański / tłumaczenie włoskie)

 

Słowa pieśni, którą zainspirowała Carmen w 1963 roku, na podstawie poezji indyjskiego filozofa i poety Tagore:

Spobrane (2)ą zerwane moje więzy,
zapłacone moje długi,
moje bramy pootwierane,
oto idę w każdą stronę.

Oni skuleni w swoim kącie
przędą nadal bladą tkaninę swoich godzin;
lub na powrót zasiadają w kurzu,
aby przeliczać swoje monety
i wołają mnie, i wołają mnie,
abym zawrócił.

carmenAle już mój miecz jest wykuty,
włożyłem już zbroję,
już mój koń się niecierpliwi,
a ja pozyskam me Królestwo,
a ja pozyskam me Królestwo…

 

 

pobrane (5)pobrane (3)

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Droga Neokatechumenalna. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

