J 20, 21

” … A Jezus znowu rzekł do nich:                      «Pokój wam!  Jak Ojciec Mnie posłał,                      tak i Ja was posyłam»”

Bracia, Chrystus powiedział: „Ja Jestem z Wami”. Te słowa rozbrzmiewają w sercu każdego człowieka i nadają sens dziejom, sens życiu. „Miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat” (J 16,33) — mówi Pan. W innym miejscu ponownie daje pocieszenie i obietnice „A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata” (Mt 28,20). Dzisiaj te Słowa Pana nabierają głębokiego wymiaru, znaczenia. Zauważamy fakty jakie dzieją się na Ukrainie, Iraku, Syrii. Niektórzy z naszych braci doświadczają prześladowania za wiarę, oddają życie ufając słowom Pana „Ja Jestem z Wami„.  My, będąc z dala od nich możemy lub powinniśmy wspierać ich swoją modlitwą w tym czasie próby. Dlatego zapraszamy do codziennej modlitwy o pokój na świecie oraz odwagę i męstwo dla braci chrześcijan prześladowanych na Bliskim Wschodzie i całym świecie.  I może ktoś powie:…. i tylko tyle mam robić? Odpowiadamy: Tak… to „tylko tyle” może okazać się czymś „ogromnie wielkim” dla kogoś w chwili próby.

Notatka na marginesie | Ten wpis został opublikowany w kategorii Droga Neokatechumenalna. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

