IX Niedziela Zwykła

„Panie, nie trudź się, bo nie jestem godzien, abyś wszedł pod dach mój. I dlatego ja sam nie uważałem się za godnego przyjść do Ciebie. Lecz powiedz słowo, a mój sługa będzie uzdrowiony…. Powiadam wam: Tak wielkiej wiary nie znalazłem nawet w Izraelu.                    A gdy wysłani wrócili do domu, zastali sługę zdrowego.”

Czytania na IX Niedziele Zwykłą                                                    (źródło: biblijni.pl)

 

     I czytanie   –  kliknij tu

     II czytanie   kliknij tu  

     Ewangelia  –  kliknij tu

 

 

 

(źródło:haszamajim.blogspot.com)

„Kościół to nie organizacja kulturalna, ale Jezusowa rodzina, która nie może się zapierać swojej tożsamości w imię nie gorszenia innych Krzyżem.” 

czytaj dalej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Droga Neokatechumenalna i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

